måndag 10 oktober 2011

Knappar, små juveler!

Denna helg var då över i ett enda hej! Fast det är ju inte bara helgerna som rusar förbi, det gör ju även veckorna. Hur ska jag lyckas med att hålla fast tiden? Jag vill vara mammaledig lääänge till! Ska tiden gå så här fort så är det nyår och min föräldraledighet är över i ett nafs! Men sån´t är livet! Det är tur familjen finns kvar ändå, och att det är en sådan fröjd att se de små liven växa också!

Denna helg har jag stickmässigt mest slutfört påbörjde saker, som sytt på knappar och märke på min Vaja och lilla Sivs Glimma-mössa. Bilder kommer sedan! :)
Idag ska jag försöka hinna lägga upp maskor till en mössa som Bob ska ha! Tänkte  försöka mig på en modell som går ner lite över öronen.

Igår kom min kära svärmor med ett gäng knappburkar som hon vill att jag ska kika igenom, ifall jag kan hitta något intressant! Det kan jag med största säkerhet! Knappar är ju jättekul, både till att knäppa med och som dekoration! Så det ska bli skoj att kika igenom dem vid tillfälle!

Nu är det lunchdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar