tisdag 31 maj 2011

Byteshandel!:)

Till min stora förtjusing upptäckte jag här om veckan att en duktig sömmerska, Tina Sandström, hade mailat mig angående en bytesaffär hon ville göra. Hon ville ha en "Vind och Vatten"-mössa i damstorlek, i utbyte mot något hon sytt. Det köpte jag såklart, och beställde en t-shirt, ett par shorts och en hjälmmössa i det roliga, ekologiska tyget "Iris Visa" till bäbisen. Sedan beställlde jag även till ett par dregglisar, vilket ju kan vara bra att ha!:) Kolla in hennes syblogg här: http://tisashem.blogspot.com/ 
Så under förra veckan stickade jag mössan på bilden till henne. Stickade denna gång på rundsticka för att slippa sömmen mitt bak, och det gick ju bra det med!
Nu väntar jag med spänning på att få se det hon sytt!:) Kan inte riktigt förstå att det bara är två veckor tills lilla bäbisen vår, som ska ha kläderna, är här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar