torsdag 5 maj 2011

Stadsbesök!

Jippie, nu har jag en liten säck med garn som ska bli till mysiga mössor, vantar etc att ha på sig när det blir kallare igen efter sommaren!
Jag var även in på garnaffären här i Boliden igår, och hittade en massa fina knappar som kommer passa kollektionen hur bra som helst! Under turen till stan idag blev det även en "sticknålsmall" inhandlad! Bästa grejen, när man vill slippa grubbla sig gråhårig över vilken storlek det är på de där strumpstickorna man håller i.
Egentligen var stadsbesöket till för att jag skulle till läkaren, och gå på en koll inför det planerade kejsarsnittet. Allt såg bra ut, läkaren var jättefin, och lillskrutt har fått sig en födelsedag (om h*n inte bestämmer sig för att komma tidigare förstås!) Så den 14/6 är det dags för Bob att bli storebror! Nu längtar man..!
Beställde även ett nytt ID-kort idag, och blev ruinerad på stubben... 660:- gick det på (inklusive foto). Nej usch, det hade jag inte råd med efter mitt garnshoppande. Nu är jag fattig som en kyrkråtta!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar