fredag 2 september 2011

En liten Vaja till!

Detta är en Vaja som jag stickade innan jag gjorde de sista ändringarna i mönstret. (Jag har gjort dem en aning vidare i halsen, så halsdelen inte behöver sträckas lika mycket.) Den är stickad i mörkgrått, camel och silk blend garnet Aries.
Denna Vaja stickade jag först till mig själv, och den passar bra på mig, men jag vill nog ha en som är i ett nytt mått. Jag vill ju vara uppdaterad! ;) 


Så denna Vaja är till salu! Det syns inte så bra på bilderna men den har riktigt söta träknappar med träd på. Storleksmässigt passar den nog bäst på Dig som bär XS-S, men även M om Du har en smal hals.
Eftersom att det inte är en "uppdaterad" variant så säljer jag den lite billigare, för 200:- (ord.pris 300:-) (FINNS EJ LÄNGRE TILL SALU) 


2 kommentarer:

  1. Vilken fiffig modell! :)
    Har du sett träknapparna jag har i min butik på www.mrsbao.se ? Dom skulle passa perfekt! :)
    Hälsningar Agneta

    SvaraRadera
  2. Hej Agneta!

    Nu har jag kikat i Din butik! Mycket fint! Man blev riktigt inspirerad! Återkommer kanske med en beställning någon gång då jag behöver något snyggt att arbeta med! :)

    /Nina

    SvaraRadera